Regulamin

Ostatnia aktualizacja: 15 października 2020

Regulamin zakupów w sklepie Bakaliowo.pl

Obowiązujący od dnia 2020-10-01 r.

 

Strony transakcji i przedmiot transakcji.

1. Sklep internetowy Bakaliowo.pl, działający pod adresem www.bakaliowo.pl, prowadzony przez firmę Logisoft Szymon Sawicki z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 103/105/9 90-425, NIP: 8341722804, REGON:100221784, prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Klient może kontaktować się ze Sprzedającym 

  • korespondencyjnie pod adresem: ul. Piotrkowska 103/105/9, 90-425 Łódź

  • pod adresem poczty elektronicznej 

  • pod numerem telefonu: +48 737 449 514.

3. Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego Bakaliowo.pl towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od Umowy:

4. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od Umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku firma Logisoft Szymon Sawicki zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od Umowy:

5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca – Firma Logisoft Szymon Sawicki nie ponosi kosztu odesłania Towaru chyba że uzgodniono inaczej z Kupującym.

 

Brak możliwości odstąpienia od Umowy:

6. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

 

Opis procedury reklamacyjnej:

7. Kupujący może składać firmie Logisoft Szymon Sawicki reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem  lub w formie pisemnej na adres Dział Reklamacji Bakaliowo, ul. Piotrkowska 103/105/9, 90-425 Łódź. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

  • imię

  • nazwisko

  • adres odbioru i dostawy reklamowanego towaru

  • adres e-mail Kupującego

  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji

  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego

  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

 

Kupujący może wykorzystać formularz zamieszczony pod adresem https://www.bakaliowo.pl/reklamacja-krok1.html

  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji firma Logisoft Szymon Sawicki zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  2. Firma Logisoft Szymon Sawicki rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

8. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Jako konsument Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Kupujący może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podając przy tym nasz adres poczty elektronicznej: 

 

e-Gazele Biznesu 37. pozycja w Polsce w rankingu e-Gazele Biznesu 2016.
Wyróżnienie "Złoty Płatnik 2015" od Euler Hermes.
Złoty płatnik 2015 Złoty płatnik 2016 Eksport

Firma Logisoft prowadzi działalność już 14 lat - od 14 sierpnia 2006 roku. Zaufało nam już 20583 firm. W ofercie posiadamy 403 produktów.

Przyjmujemy płatności on-line Przyjmujemy płatności on-line Przyjmujemy płatności on-line Przyjmujemy płatności on-line